×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

سومین همایش ملی ریاضی و آمار دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد.

1400/12/05

سومین همایش ملی ریاضی و آمار دانشگاه گنبدکاووس در رور ‍‍‍ پنجم اسفندماه سال 1400 در دانشکده علوم پایه و فنی و مهندسی دانشگاه گنبدکاووس (روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گنبدکاووس: سومین همایش ملی ریاضی و آمار به میزبانی دانشگاه گنبدکاووس در روز پنجشنبه مورخ 5 اسفند ماه 1400 با حضور اساتید، محققین و دانشجویان رشته های مرتبط از دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی سراسر کشور بصورت مجازی برگزار شد. 

آنالیز ریاضی، آنالیز عددی، آمار، آموزش ریاضی، احتمال و فرآیندهای تصادفی، تحقیق در عملیات، توپولوژی، جبر، ریاضیات فازی، ریاضیات مالی، کدگذاری و رمزنگاری، معادلات دیفرانسیل و سیستم های دینامیکی، منطق ریاضی، نظریه کنترل و بهینه‌سازی، نظریه گراف وترکیبیات و هندسه از محورهای اصلی  این همایش علمی یک روزه بود.
در ابتدای این همایش دکتر ابوالفضل طهماسبی ، رئیس دانشگاه گنبدکاووس ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و مدعوین، دانشگاه گنبدکاووس را به طور اجمالی معرفی کرده و از زحمات اساتید و دانشجویان گروه ریاضی و آمار قدردانی نمودند.

دکتر نعمت اله تقی نژاد، عضو هیات علمی دانشگاه گنبدکاووس و دبیر علمی  همایش گفت: در این همایش علمی یک روزه درمجموع 240 مقاله  به دبیرخانه همایش ارسال شد که پس از بررسی توسط کمیته داوران، 210 مقاله  پذیرفته شد که از این تعداد 32 مقاله به صورت سخنرانی و 178 مقاله  درقالب پوستر ارائه گردید.