×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

نشست هم اندیشی دکتر خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت عتف ، دکتر رضا صابری معاون حقوقی و امور مجلس وزارت عتف و هیات همراه با اعضای هیات رییسه ، روسای دانشکده ها و مدیران ستادی دانشگاه گنبد کاووس

1402/10/02

همزمان با سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان نشست هم اندیشی دکتر خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم ، دکتر رضا صابری معاون حقوقی و امور مجلس وزارت عتف و هیات همراه با اعضای هیات رییسه ، روسای دانشکده ها و مدیران ستادی دانشگاه گنبدکاووس در سالن حوزه ریاست دانشگاه برگزار گردید .

دکتر علی خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت عتف و هیات همراه در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای خوشنام دانشگاه گنبدکاووس با ذکر فاتحه مقام این بزرگواران را ارج نهادند.

در این نشست ابتدا دکتر جعفریان ریاست دانشگاه گنبد کاووس ضمن عرض خوش آمد گویی و گرامیداشت حضور رییس محترم جمهور به استان گلستان به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه عمرانی ، اداری و مالی دانشگاه از ادوار گذشته تا کنون پرداختند .

در ادامه دکتر خطیبی نماینده تام الاختیار و معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم ضمن ابراز خرسندی از عملکرد دانشگاه گنبد کاووس گفت : با اشاره به اینکه شهرستان گنبدکاووس جزو مناطق محروم می باشد افزود دانشگاه گنبدکاووس ، دانشگاه با بستر منناسب در سطح بین المللی شدن می باشد . ایشان ضمن اشاره به اختصاص  اعتبارات به موضوعات فرهنگی از سوی وزارت علوم  افزودند : امروزه ما باید نسلی را تربیت کنیم تا علاوه برای یاد گرفتن آموزه های علمی  باید بتواند وجاهت و وجاهت انسانی تراز انقلابی اسلامی را داشته باشد .