×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

بیانیه دانشگاه گنبدکاووس در راستای محکومیت اقدام موهن نشریه شارلی ابدو:

1401/10/19

"بسم الله الرّحمن الرّحیم" «لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا مُعْجِزِینَ فِی الْأَرْضِ وَ مَأْواهُمُ النَّارُ وَ لَبِئْسَ الْمَصِیرُ»(سوره نور/ آیه 57) گمان مبر کافران می‌توانند از چنگال مجازات الهی در زمین فرار کنند! جایگاه آنان آتش است، و چه بد جایگاهی است!

                                                                     "بسم الله الرّحمن الرّحیم"
«لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا مُعْجِزِینَ فِی الْأَرْضِ وَ مَأْواهُمُ النَّارُ وَ لَبِئْسَ الْمَصِیرُ»(سوره نور/ آیه 57) گمان مبر کافران می‌توانند از چنگال مجازات الهی در زمین فرار کنند! جایگاه آنان آتش است، و چه بد جایگاهی است!
با نهایت تأسف و تأثر، یک نشریه فرانسوی اقدام به توهین و گستاخی بیشرمانه به ساحت ولایت فقیه و مرجعیت دینی کرده است که قلب دلدادگان حقیقی به آزادگی را آزرده خاطر ساخته است و گواه دیگری بر پوشالی بودن تصویرسازی‌های عوام فریب از مدعیان دروغین تمدن، انسانیت و آزادی است.
هر چند این نشریه بدسابقه، پیش از این با انتشار و حتی بازنشر کاریکاتورهای توهین آمیز به ساحت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله، وقاحت ضد بشری خود را نشان داده است. اقدامات مذبوحانه و وقیحانه‌ای چون تمسخر و توهین به باورها و ارزش‌های انسان‌ها، رفتاری دور از عقل و انصاف، مخالف با اصول و موازین حقوق بشری و آزادی بیان است که گویای عجز و ناتوانی صهیونیسم جهانی است.
دانشگاه گنبدکاووس هم صدا با دانشگاهیان فرهیخته و انقلابی ( اساتید، دانشجویان و همیاران علمی) این دانشگاه؛ این حرکت ضد انسانی، ضد ایمانی و خشونت طلبانه را تعرض به امت اسلام و ملت شریف ایران و اسلام عزیز دانسته و فراتر از یک اقدام محدود و خودسرانه ارزیابی می کند و انتظار دارد مقامات ذیربط  اقدام لازم و فوری را برای برخورد با این نشریه با هدف جلوگیری از تداوم این کارزار اهانت به عمل آورد.