×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

مدارک، زمانبندی و نحوه دریافت وام‌های دانشجویی سال تحصیلی 1402-1401

1401/07/26

سامانه پورتال دانشجویی صندوق رفاه از روز پنج شنبه 1401/07/21 تا روز چهار شنبه 1401/09/16برای ثبت تقاضای وام‌های تحصیلی، شهریه و مسکن متاهلی دانشجویان فعال  می‌باشد.

و از روز شنبه 1401/08/21 تا روز چهارشنبه 1401/09/16 سامانه درخواست وام ضروری فعال می‌باشد.

 

تذکر: قابل توجه تمامی دانشجویان متقاضی وام خواهشمند است با توجه به امکان وجود مشکلات سامانه ای و یا قطعی اینترنت فرآیند ثبت درخواست و ارسال مدارک را به روزهای پایانی موکول ننمایند و حداکثر سه روز قبل از مهلت تعیین شده به اداره رفاه مراجعه و ثبتنام خودرا نهایی و مدارک را تکمیل نمایند.

مشاهده مبالغ وام 

مشاهده انواع وام

شرایط و مدارک وام های دانشجویی:

ابتدا دانشجو می‌بایست در سامانه صندوق رفاه دانشجویان  bp.swf.ir با استفاده از مرورگر فایرفاکس تشکیل پرونده دهد و سپس شماره حساب تجارت بنام خود را به اداره رفاه اعلام نمایند. پس از تایید میتواند درسامانه درخواست وام خود را  ثبت نماید و  جهت تایید نهایی مدارک و مستندات ارائه نماید.

مدارک:

-سند تعهد محضری 

- ارائه آخرین حکم استخدامی و فیش حقوقی ضامن

- کپی شناسنامه و کارت ملی ضامن

- گواهی کسر از حقوق به مبلغ 30 میلیون تومان ( چنانچه ضامن کارمند، حقوق بگیر، بازنشسته، مستمری بگیر و یا عضو هیات علمی باشد.  و در گواهی کسر از حقوق می بایست نوع استخدام درج گردد و عنوان صرفا خطاب به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد و سازمان مربوطه متعهد به پرداخت بدون قید و شرط بدهی از طریق کسر از حقوق ضامن گردد. )

 -  کارت دانشجویی ( یا برگه انتخاب واحد ترم) ، کپی شناسنامه و کارت ملی دانشجو

- دانشجویان متاهل ( شناسنامه همسر و سند ازدواج )

- شماره حساب فعال بانک تجارت بنام دانشجو

تذکر:  مدارک به صورت کامل در تاریخ معین شده ارائه گردد و سند تعهد محضری دقیقا مشابه فرمت پیش نویس بوده بدون کم و کاست و کلیه موارد خواسته شده تکمیل گردد. باتشکر