×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

اطلاعیه پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در سال تحصیلی 1401-1400 با استفاده از آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی

1399/12/23

در اجرای آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد مصوب جلسه مورخ 93/04/11شورای هدایت استعداد درخشان و ابلاغیه شماره 21/77948مورخ 93/05/05و اصلاحیه شماره 11/301041 مورخ 98/11/06دانشگاه گنبدکاووس اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون از بین دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته می‌نماید.

شرایط پذیرش:
1) دانشجويان ممتاز دوره کارشناسی پيوسته (مجموع دوره روزانه و شبانه) که حداکثر در مدت 8 نيمسال دانش آموخته شوند و با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی تا پایان نیمسال 6 به لحاظ میانگین کل جزء 15 درصد برتر در بين دانشجويان هم رشته و هم ورودی خود باشند.
2) پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یک بار امکان پذیر است.
3) پذیرش در رشته‌های تحصیلی مرتبط به تشخیص گروه آموزشی و تایید شورای آموزشی دانشگاه امکان پذیر است.
4) دانشجويان نمونه کشوری و جزء  15٪ برتر هم رشته هم ورودی
5) برگزیدگان رتبه اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی دانشجویی  برای ورود به همان رشته برگزيده با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد
تبصره:
• چنانچه پانزده درصد برتر دانشجویان حائز شرایط این ماده، به دلیل انصراف یا عدم تقاضا، از تسهیلات مربوط استفاده نکردند یا ظرفیت پانزده درصد دوره کارشناسی ارشد رشته‌ای تکمیل نشد، در اینصورت دانشگاه مجاز به جایگزینی صرفاً ده درصد برتر بعدی همان دانشگاه، با اولویت رتبه متقاضیان در آن رشته می‌باشد.
• تغییر رشته یا تغییر محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس این آیین نامه مجاز نیست.
• پذیرش نهایی پذیرفته شدگان منوط به اعلام سازمان سنجش آموزش كشور و احراز صلاحيت عمومي بوده و تا قبل از اعلام سازمان فوق هيچ حقي جهت داوطلبان متصور نمي باشد.
• مدارک ثبت نامی داوطلبان به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
 
 
مدارک مورد نیاز:
برای دانشجویان دانشگاه گنبد کاووس:
فرم شماره 3 را تکمیل نموده و شناسنامه (صفحه اول) و کارت ملی را به صورت فایل الصاقی در درخواست شورای آموزشی از میزکار دانشجویی ارسال نمایند.
برای دانشجویان سایر دانشگاه ها:
فرم های شماره های 1 و 2 را تکمیل کرده و همراه با شناسنامه (صفحه اول) و کارت ملی می بایست حداکثر تا تاریخ 1400/02/04با پست پیشتاز به آدرس: (گلستان-گنبدکاووس- خیابان شهید فلاحی- بلوار بصیرت- دانشگاه گنبدکاووس- معاونت آموزشی و پژوهشی- دفتر استعدادهای درخشان) ارسال فرمایند.
شماره تماس جهت پاسخگویی:      دفتر معاونت آموزشی و پژوهشی      33266700-017