×
سامانه جامع دانشگاه
سامانه پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه آموزش مجازی
نظرسنجی
ارتباط با ریاست
EN RU

ارسال‌های جدید

کسب رتبه برتر در اولین رویداد ملی "استارت آپ شاهد" توسط جناب آقای دکتر ابوالفضل طهماسبی

1399/12/20

کسب رتبه برتر در اولین رویداد ملی "استارت آپ شاهد" در حوزه زیست فناوری توسط جناب آقای دکتر ابوالفضل طهماسبی ریاست محترم دانشگاه گنبدکاووس و عضو هیات علمی گروه آموزشی مرتع و آبخیزداری

به گزارش خبرنگار حوزه علم و فناوری گروه علمی فرهنگی هنری خبرگزاری صدا و سیما، مسئول برگزاری رویداد ملی "استارت آپ شاهد" گفت: در حوزه فناوری اطلاعات (آی تی) حمید دهنوی پور از تهران، در حوزه الکترونیک وحید تیموری از تهران، در حوزه مکاترونیک حسن رسان‌نژاد از کرج و در حوزه صنایع پزشکی آرش امینی از تهران برگزیده شدند.
خانم فاطمه حبیبی افزود: جناب آقای دکتر ابوالفضل طهماسبی از گلستان، سمیه الله ویسی از همدان، پریسا قیومی از اردبیل و امید پوره‌یی از همدان به ترتیب در حوزه‌های زیست فناوری، نانو کشاورزی، نانو و زیست فناوری رتبه‌های برتر را به دست آوردند.
وی اضافه کرد: در حوزه کشاورزی ساره آذرمی از کرج، در حوزه صنایع غذایی مهربد مهرافزا از تهران، در حوزه زیست فناوری محمد‌مهدی ترابیان از تهران و در حوزه صنایع پزشکی محمود رزاق شعار از تهران به عنوان برگزیده معرفی شدند.
خانم حبیبی گفت: تیم‌های برگزیده برای اجرای ایده‌های خود به شرکت‌های شتاب دهنده و صندوق‌های حمایتی معرفی می‌شوند.
مسئول برگزاری رویداد ملی "استارت آپ شاهد" افزود: بعد از انتشار فراخوان، ۳۰۰ ایده توسط نخبگان، سرآمدان شاهد و ایثارگران از سراسر کشور ثبت شد و پس از داوری اولیه ۱۰۰ ایده به مرحله نیمه نهایی و ۱۲ ایده به مرحله نهایی راه پیدا کردند.
خانم فاطمه حبیبی اضافه کرد: " کشاورزی صنایع غذایی"، " آی تی"، " الکترونیک، مکانیک، مکاترونیک و آی تی متالوژی"، " علوم انسانی و فرهنگ"، "نانو زیست فناوری، بیوشیمی و پوشاک"، "گردشگری کسب و کارآفرین تک" و "صنایع پزشکی و فیزیولوژی" از بخش‌های این رویداد بودند.
در این مراسم همچنین از سامانه اطلاعات نخبگان شاهد و ایثارگر با عنوان "گنج شاهد" رونمایی شد.